luni, 15 septembrie 2008

iubire.

ce cuvant mare.iubire.
toata lumea iubeste.toata lumea sustine ca iubeste.si nu ma refer la iubirea pentru un membru al familiei tale.ci la iubirea...iubire.sentimentul ala pur, sincer, nebun si de necontrolat, pe care nu il cunoastem.putini il cunosc.si nu sustin ca fac sau am facut vreodata parte din ei.
in opinia mea e cel mai frumos, sfant si important sentiment.apare pe neasteptate, nu stim de unde si de ce, ne ridica, ne coboara, ne da viata. si il numim iubire. de ce ne batem joc de acest cuvant?l-am facut sa devina popular, il rostim des si nici macar nu stim ce inseamna?
'te iubesc'.suna asa bine.si asa de ipocrit.nu iubim.nu stim ce e aia.vorbesc de noi, de cei de varsta mea.mi se pare asa de distrugator sa ii spui cuiva la 11,12,13,14,15 [poate si mai mult] ani 'te iubesc'.repet.nu ma refer la iubirea dintre o mama si copilul ei.e varsta la care cea mai mica atractie se numeste iubire.propun sa inventam un cuvant nou.pentru ca e o insulta ce o aducem cuvantului "iubire".ce simtim noi nu e iubire.cel putin nu dupa parerea mea, iar asta este ceea ce imi exprim aici.
iubirea nu e un sentiment care dispare brusc, intr-o zi, pentru ca aflii ca persoana pe care o iubesti a scuipat pe jos.sau pentru ca descoperi ca nu ii place bon jovi si tie iti place.sau pentru ca i-a aparut un cos pe fata si are o pata de ketchup pe bluza.sau pentru ca vezi pe cineva cine arata mai bine, are muschi mai faini sau sani mai mari. iubirea e un sentiment mult mai puternic, intens si indestructibil.si nu e un sentiment pe care il traiesti de mii de ori in viata.iubesti, te cuplezi, dupa o luna te desparti, ziua urmatoare urasti, peste 3 zile iubesti din nou, te cuplezi, te desparti,urasti, iubesti iar.in mintea mea nu merge asa.
ma gandeam la adevaratul sens al cuvantului.poate ca asta e sensul cuvantului.asta e sensul lui modern, si eu sunt o inapoiata care inca mai crede ca exista iubire adevarata, care nu trece intr-o zi.si atunci poate ca tot ce am scris eu aici sunt aberatii, cuvinte de povesti, din lumi cu curcubee, muzica, dans si fericire gratis.poate eu traiesc in alta parte, sub al cer, sub alte stele, sub alt destin. unde oamenii care se iubesc isi fac surprize, danseaza pe strada, se suna just because, zambesc, rad, se imbratiseaza, vorbesc, se tachineaza.se cearta si se impaca dupa 5 minute.si cand se despart nu se urasc.continua sa se iubeasca un timp.in lumea mea iubirea trece cu timpul.si nu se despart din pretexte tampite.in lumea mea iubirea creste zilnic, se mentine, se hraneste, nu se ajunge la rutina.
si nu sunt singura in lumea mea.am mai gasit un om care traieste cu mine.dan bordeianu.doamne cat il iubesc pe omul ala [verbul 'a iubi' folosit cu sensul sau secundar.de a tine la cineva.de a aprecia pe cineva]nu ma uit la telenovele asa ca nu prea am avut ocazia sa il vad in mule roluri.m-am uitat la lacrimi de iubire pentru el.toata lumea stie ca a fost un timp lung cu adela popescu.candva prin ianuarie cred a fost intrebat la happy hour daca o mai iubeste pe adela [erau despartiti de mult timp]. si, pentru ca traieste in lumea mea a spus ca bineinteles ca da, si ca o va mai iubi inca un timp.pentru ca iubirea nu trece peste noapte.uite ca si el traieste in lumea mea!
dar, cu toate astea, sunt dependenta de cuvantul 'te iubesc'.am nevoie sa ma se spuna zilnic, de mii de ori pe zi. sa fiu privita in ochi, sa mi se spuna 'te iubesc' si apoi sa fiu imbratisata.sa dansez.si si eu spun 'te iubesc'.
hai sa schimbam cuvantul!in loc de 'te iubesc' sa spunem .... 'te...indragostesc?' 'te.....ceva-aproape-de-dragoste-dar-nu-chiar'
nu e bine nicicum.si tot 'te iubesc' vom spune.pentru ca bianca!trezeste-te!suntem in secolul 21!NIMENI nu mai are timp sa iubeasca.draga, revino pe pamant.revin pe pamant si cand o sa mi se mai spuna 'te iubesc', daca si eu o sa simt ce pot simti o sa zic 'si eu te iubesc'.pentru ca suna al naibii de bine, si chiar o sa ajung sa cred.sa il cred pe el, oricine o sa fie el, si sa ma cred pe mine.pentru ca suna ingrozitor de bine si am a naibii de multa nevoie sa mi se spuna si sa spun asta.

te iubesc.


[oare cati oameni o sa ma injure dupa ce o sa citeasca asta?daca faci parte din cei ce nu gandesc ca si mine, iarta-ma.e doar o parere, nu inseamna ca e asa cum zic eu sau ca am ceva impotriva celor care au alta parere]

1 comentarii:

Anonim spunea...

te iubesc.