sâmbătă, 4 octombrie 2008

vrem vara inapoi.

*100# dezactivati optiunea "iarna" ? 
da!o dezactivam!dar sa vedem cum a inceput tot...

aberatia mea pe ziua de azi n-o sa fie nici mai mult nici mai putin decat o conversatie dintre mine si paula scrisa sub forma unui text.poate a unui monlog.si transpusa intr-o romana relativ corecta:)
vrem vara inapoi.pentru noi, tot ce nu e vara e iarna.toamna o numim tot iarna.asta ca sa nu am parte de prelegeri in care sa mi se explice ca vremea pe care o descriem e caracteristica toamnei si nu iernii.

deci...
Hearts breaking even... de cand nu am mai ascultat melodia asta.din vara.varaaa.mi-i dor.doamne si cat mai este.iti dai seama?8 luni! deja se intuneca la 7. cand ma gandesc ca acum vreo luna abia acuma ajungeam acasa [acuma = 9:30].vai.asa mi-i de groaza de perioada aia in care se intuneca la 4.intotdeauna am stari proaste atunci, parca nu ma suport nici pe mine, ce sa mai zic de altii.is asa perioade depresive.le urasc.invatasem la engleza despre nu stiu ce sindrom pe care il au oamenii din nord unde ii iarna lunga.sigur si noi il avem.nici macar muzica nu te poate dezgheta putin.cand te urci in autobuz parca nici castile nu poti sa le tii in urechi.

aaaah.toata vara am fost uda la picioare si in cap si plouata si am si inghetat o data si nu am avut nimic si acuma o suflat niste bolnavi de doua ori pe mine si am febra.ce prostie.vreau vara.o sa fac o reclamatie undeva.nu stiu unde da cu siguranta o sa fac una.asa de sensibila si incapabila ma simt iarna.ar trebui interzisa.cand am fost in croatia am racit.adica ceea ce numesc raceala vara.eram perfect normala.imi curgea ingrozitor de putin nasul.si a durat doua zile.si iarna parca mori cand esti racita.parca te scurgi incet.iti vine sa iei oamenii si sa iti suflii nasul in ei.si ma fac asa alba si palida iarna.zici ca mor.toata lumea care ma vede ma intreaba daca is bine sau is bolnava, poate chiar anemica. " da cretinilor.is bolnava de nervi.ma usurez in iarna voastra!"

vaaaai.hai sa o desfiintam!asa cum renunti la optiunile de la orange.
*100# dezactivati optiunea "iarna" ? 
da!o dezactivam!


[epilog: am ales sa transform conversatia asta pentru ca de mult imi doream sa scriu ceva despre de ce vreau vara inapoi si sunt convinsa ca daca as incepe sa compun ceva m-as intinde pe mult prea multe pagini]

3 comentarii:

Anonim spunea...

"in cateva momente veti primi un mesaj cu confirmarea actiunii dumneavoastra. "

"incepand din acest moment optiunea iarna a fost dezactivata.va multumim ca ati apelat la serviciile orange. "

vreeauu. <3

Lola. spunea...

*100# dezactivati optiunea "iarna" ?
foarte tare asta. :))
io una is mai pe invers decat restu'.[k in majoritatea cazurilor si situatziilor.] 8-|
urasc vara.urasc soarele.urasc toamna.urasc ploaia.in schimb,iubesc iarna la nebunie. :x m'as casatori cu ea. :)) ador zapada. :x as vrea sa fie iarna 13 luni pe an. 8-> [stiu.1 la 10000 mai ii ca mine.] :)) da' asta vreau io...

Lola. spunea...

tnx. ;))
neeeeh.nici vb. :O vara tzine mult. :| plus k si unele zile de primavara itzi dau impresia ca'i vara. :| in schimb iarna... :-< ii vai de capu' ei din cauza incalzirii globale. :(( in fine...