miercuri, 14 noiembrie 2012

mi-am promis


Mi-am promis de atâtea ori că e ultima dată când o să mă mai faci să sufăr. Că e ultima dată când îmi pasă. Că e ultima dată când te las să te joci cu mine şi cu sentimentele mele. Ultima dată când mirosul de cafea îmi aduce aminte de tine. Ultima dată când tresar când mi se pare că numele îţi apare printre rândurile pe care le citesc. Ultima dată când vreau să fug din realitate şi să mă cuibăresc în amintirile noastre. Ultima dată când îmi las inima să o ia la goană când primesc o fărâma din tine, din atenţia ta.  Ştii că nu mi-a plăcut niciodată să mă joc cu oameni care nu ştiu să se se oprească din a se juca. Mi te-am şters din vise, mi te-am şters din playlist, mi te-am şters din obiceiuri.

Şi totuşi tresar. Şi totuşi inima mea o ia la goană. Şi totuşi mă cuibăresc în amintirile noastre. Şi totuşi fiecare cuvânt, întâmplare, impresie, îmi poartă gândul la tine. Şi apoi mă revolt. Mă revolt şi mă cert. Mă revolt, mă cert, şi plâng, câteodată. Pentru că toate promisiunile pe care mi le-am făcut se prăbuşesc din nou ca piesele de domino.

Şi nu e vina ta. Tu trăieşti aşa cum trăieşti tu. Te joci. E vina mea pentru că intru şi eu joc, în speranţa că de data asta o să câştigăm împreună. Pe cine mint? Ştiu încă de la început că nu o să câştigăm împreună. Ştiu şi accept asta încă de când începe jocul. Şi mă resemnez, pentru momentul ăla din mijlocul jocului, când uităm că ne jucăm. Pentru momentul ăla scurt în care mă simt în siguranţă. Momentul ăla în care toate piesele sunt aranjate. Pentru momentul ăla în care toate sunt “aşa cum trebuie”.

Şi apoi o iau de la capăt, cu o inocenţă sălbatică  de copil.
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart

Asculta mai multe audio diverse

0 comentarii: